Doorgaan
Citroën Assistance

LEVENSLANG CITROËN  ASSISTANCE* 

Extra zekerheid gedurende een vaste periode

Wanneer u bent gestrand door pech of een ongeval met uw auto, zorgt Citroën Assistance voor de reparatie ter plaatse of de berging van uw auto. Waar u ook bent, ook als het bij u voor de deur is.

*Na het verstrijken van de looptijd van de garantie (of het servicecontract) kunt u zolang uw Citroën meegaat gratis gebruikmaken van Citroën Assistance met Nederland dekking, op voorwaarde dat uw Citroën ten minste eenmaal per jaar voor onderhoud wordt aangeboden bij het Citroën-netwerk. Wilt u ook na de garantieperiode binnen Europa gebruik maken van Citroën Assistance, dan kunt u bij iedere onderhoudsbeurt een aanvullende Europa-Premium dekking  afsluiten voor € 49,95 per jaar.

CITROËN ASSISTANCE BIEDT U ZEKERHEID

Met Citroën Assistance bent u in de volgende gevallen gedekt:

  • Autopech,
  • Ongeval,
  • Kwijtgeraakte sleutels, 
  • In de auto opgesloten sleutels,
  • Tanken van de verkeerde brandstof,
  • Storingen aan de accu*,
  • Lekke band*

 

Hebt u een volle agenda? Zorg dat u direct weer verder kunt! 

  • Als u bent gestrand, kunnen wij u vervangend vervoer* of een hotelovernachting* aanbieden.

 

*na de garantieperiode kunt u hiervoor bij iedere onderhoudsbeurt een aanvullende dekking afsluiten: NL-Plus voor € 19,95 per jaar of Europa-Premium voor € 49,95 per jaar.

DEKKING IN HEEL EUROPA

Citroën Assistance is actief in de gehele Europese Unie en in 15 andere landen en gebiedsdelen*. 

Deze dekkingen gelden voor bestuurder en passagiers, ongeacht of de auto nieuw of als occasion is aangeschaft.

Neem om zo snel mogelijk over een oplossing te beschikken direct contact op met Citroën Assistance: 0800 022 22 44 (gratis nummer + gratis service).

Vanuit het buitenland: +31 20 65 45 638.

U krijgt altijd een deskundige van onze helpdesk aan de lijn, het hele jaar door en 24 uur per dag.

 

*Wilt u ook na de garantieperiode binnen Europa gebruik maken van Citroën Assistance, dan kunt u bij iedere onderhoudsbeurt een aanvullende Europa-Premium dekking  afsluiten voor € 49,95 per jaar.

BEL VANUIT UW AUTO!

Als uw auto is voorzien van de Citroën Connect Box kunt u bij pech contact opnemen met Citroën Assistance door op de zwarte toets (met de Double Chevron) in uw auto te drukken.

De locatie van uw auto wordt direct doorgegeven, zodat u sneller geholpen kunt worden.

Als dringend medische hulp nodig is of als u getuige bent van een ongeval, kunt u contact opnemen met Citroën Assistance door op de rode toets (SOS) te drukken.

En bij een aanrijding verstuurt uw auto automatisch een oproep naar Citroën Assistance. De medewerker kan vervolgens zo snel mogelijk de hulpdiensten naar u toe sturen.

LOG IN OP MY CITROËN

U kunt ook contact opnemen met Citroën Assistance via het nummer dat in de My Citroën-app is aangegeven: rubriek "Contact en Assistentie".