Doorgaan
Onderhoudsservices voor zakelijk gebruik

EXCLUSIEVE ONDERHOUDSSERVICES

Bij Citroën profiteert u van exclusieve services om het onderhoud van uw auto of wagenpark te vergemakkelijken.  Met Citroën Service Express en slimme oplossingen als Teleservices en Videocheck bespaart u veel kostbare tijd bij het onderhoud.

EXCLUSIEVE ONDERHOUDSSERVICES

Bij Citroën profiteert u van exclusieve services om het onderhoud van uw auto of wagenpark te vergemakkelijken.  Met Citroën Service Express en slimme oplossingen als Teleservices en Videocheck bespaart u veel kostbare tijd bij het onderhoud.

DE VIDEOCHECK-SERVICE

Inzicht in de werkzaamheden!

Bij Citroën Service kunt u rekenen op duidelijkheid en transparantie. Zo sturen wij u per e-mail of sms een link naar de video waarin wij de werkzaamheden aan uw auto uitleggen. Het is altijd mogelijk dat we tijdens het onderhoud extra werk tegenkomen dan oorspronkelijk was voorzien. Met de videocheck kunnen wij direct op de hoogte brengen.

 

U ontvangt van ons: 

  • De video van de door onze experts uitgevoerde diagnose,
  • De offerte voor de werkzaamheden, 
  • Als u akkoord gaat met de offerte, kunt u dat op afstand doorgeven

Daarmee bespaart u dus kostbare tijd bij het onderhoud van uw auto's!

 

TELESERVICES

TELESERVICES

Wat heeft telemaintenance u te bieden?

Wij houden u op de hoogte wanneer het tijd is voor de volgende onderhoudsbeurt of wanneer onderdelen extra aandacht nodig hebben. Met de service Telemaintenance geeft uw auto zelf de door hem gedetecteerde storingen direct door aan de Citroën klantenservice. uw Citroën Erkend Reparateur. 

  • Onze technici worden direct geïnformeerd 
  • U bespaart tijd en geld.
  • U zorgt ervoor dat u en uw medewerkers veilig kunnen blijven rijden. 

Hoe werkt Telemaintenance?

  • U krijgt een waarschuwing bij een technisch probleem of als het tijd is voor onderhoud.
  • Het Citroën callcenter neemt contact met u op en kan een afspraak voor uw inplannen bij uw Erkend Reparateur
  • U ontvangt per e-mail en/of sms een bevestiging van uw afspraak.

Wanneer u bij het maken van de afspraak aangeeft over een leenauto te willen beschikken, zorgen wij er vanzelfsprekend voor dat deze voor u klaarstaat!

HOE?

Telemaintenance activeren

Telemaintenance is een gratis service waar u onbeperkt en zonder abonnement gebruik van kunt maken. Telemaintenance services werkt bij elk model uitgerust met de Citroën Connect Box die na 20 april 2016 is besteld (behalve de C-Zero).

CITROËN SERVICE EXPRESS

Snelservice

Uw tijd is kostbaar. Dus waarom zou u meer tijd kwijt zijn aan het onderhoud van uw auto's dan nodig is? Citroën Service Express biedt u de mogelijkheid om met of zonder afspraak snel de volgende werkzaamheden te laten uitvoeren: 

  • Vloeistoffen verversen
  • 12V-accu's en lampen vervangen
  • Banden wisselen
  • Remblokken vervangen
  • Schokdempers vervangen
  • Aircocheck
  • Ruitreparatie

Gedurende de werkzaamheden kunt u wachten in onze wachtruimte (met wifi, koffie/thee/fris en tijdschriften) of desgewenst gebruikmaken van onze mogelijkheden voor vervangend vervoer.

ONLINE EEN OFFERTE AANVRAGEN EN EEN AFSPRAAK MAKEN

Bereken online de prijs van uw onderhoudspakket, bijvoorbeeld voor olie verversen, vervangen van de remblokken of een aircocheck, en maak direct een afspraak. Zo weet u welk bedrag u voor de werkzaamheden kunt verwachten, ongeacht of u een bedrijfswagen of een personenauto rijdt. 
 

HAAL- EN BRENGSERVICE

Kunt u geen seconde gemist worden bij uw bedrijf? Maak dan gebruik van de optionele haal- en brengservice van uw Citroën dealer. Zo verliest u geen kostbare tijd.

 

  • Met de haal- en brengservice bieden we u meerdere oplossingen! 
  • U hoeft alleen de sleutels te geven
  • Halen en brengen bij uw woon- of werkadres
  • Mits beschikbaar bij uw Citroën-dealer kunt u gedurende de werkzaamheden gebruikmaken van een leenauto